Langkawi Island.

Assalamualaikum, err tetiba nafsu nak mengupdate di blog yang dah nak expired ni menerjah di segelinap ruang alam dan galaksi.
Hai, boleh tak aku tolong sebut and kau tolong taip? Sebab sindrom kemalasan aku dah betul betul mencapai tahap nenek cipan oh.
Haritu ken ken ken, i went to langkawi with my awesome girls. Only girls oke. Dah 4 tahun aku tak mencecahkan kaki aku ke Langkawi. Say holla Langkawi! peh peh peh! apesal batak sangat kau nih?aahh poraah!

tetibe..
I love Langkawi! Err not so love actually..

ye sy anak kandung dia. cuma dia terlebih clorox. *jeling


gambar hiasan
awww..gedik.
nampak inneshen tak shaye ni?hikhikhik
See the arrangement? hahah



Wanie <3
Wanie lagi... :)
GRRR wanie againnn?? :P

 Kami pergi dua hari dua malam je. Time pergi semua buat rilek bawa beg lenggang lenggok, macam bawak kertas je.. hah! sampai je Langkawi, aku rasa kalau cable car kat situ tu boleh buat jadi souvenir itupun makcik makcik aku akan beli weh. Nasib baik la aku ni tak de la bernafsu sangat bab bab shopping ni. Aku cuma habiskan Ringgt Malaysia 250 je untuk coklat. tak banyak pun..mana ada banyak..tak lah.tak tak tak..aku ni memang dari kecik lagi suka berjimat..hmm *korek hidung.

Time balik paling worse killer. Bag semua orang tetibe beranak kembar. hah! hamek kau! nak sangat shopping ken, azab lah bawak barang masing masing. hoho kelakar betul. woi gelak la.

Secara konklusinya, trip kali ni memang awesome, thanks to kak zatyl the ketua rombongan's. Nanti buat trip ke Singapore pulak ken ken ken..hikhik

SORRY AH, INI JE YANG I TERMAMPU TAIP. ceh ceh ceh bajet cakap sorry macam ada orang kesah.. ehh suka hati la. #tetibe okebai Fadhli, hah kau la, dah kau je pembaca setia aku. hakhak. bai.








No comments:

Post a Comment