yesterday punya story.


kotor punya intro. awal awal dah letak gambo kasut. assalamualaikum penduduk bumi, ini bukan entry serius, jadi jangan ketatkan muka tu, senyum sikit. aip senyum cepat! aloo shomel. betul betul macam saya. *senyum sambil kunyah kulit durian*

semasa gua menaip "semasa" dalam entry ini jam menunjukkan pukul 3.30 pm waktu petaling jaya. ye! gua dah selamat balik ke college untuk menyelesaikan misi short sem. tapi masalahnya sekarang gua bukan nak update pasal betapa gembiranya perasaan gua sebab ada short sem. hello?! tak kan lah. tak tak. gua masih waras. 

disebabkan bapak gua punya busy mengalahkan seorang president america, jadi jadi jadi, cuti sem gua tersangatlah hambar sehambar perasaan romney terhadap obama. very cedih yknow?

untuk menghilangkan ke guilty an beliau tu, dibawanyalah kami segerombolan ke golden horses menghabiskan sisa sisa hidup dengan bermandi kolam. ingat swag letew? y'all semua meh jadi member golden horses meh. hari hari boleh tengok kuda emas. percaya? nah ambik durian main jauh jauh.

ini bukan tumblr. ini blog. blog aku bukan blog bapak kau. eh? *tetibe*

mana gua? tu yang tuu yang pakai bikini tu. herherher hoi! kepala otak engko.

ni namanya bahan bukti betapa hebatnya beliau bekerja. hmm papa papa.. *geleng geleng kepala*

swag swag swag~ kau dah kenapa sebenarnya diba? ohh rindu adel letew. *tetibe*
Arief kata kalau dia pose macam ni nampak kurus. hoi!! agak agak la nak menipu pun. hahaha pakai baju masa mandi sebab badan ketul ketul alaa shomel.


Si camera shy. dalam seribu gambar ada satu je muka dia. itupun candid. apa punya manusia kau ni?

Ni pun camera shy jugak. sebenarnya lah. sebenarnya.

jaga hedgehog lagi senang dari jaga si kenit ni.
mak datin turun tangga.

ni kalau rosmah nampak pose aku ni mesti dia tiru.
p/s: short sem ni gua dapat bilik ground flour. memang tempat orang lalu lalang cerita dia. so segalanya terbatas. tak boleh pakai seksi seksi bak kata zia. oke guys jangan makan durian banyak sangat kbye :")