Malu malu ayam. *_*

Assalamualaikum anak anak sekalian...
Alaahai...brrr oke oke,secara umumnya, jujur saya akui saya masih lagi di peringkat malu malu untuk update belog yang tak seberapa nak cute tapi comel nih. Malahan, saya pun tak pasti apa yang patut di update sebenarnya.

Oleh kerana kelahiran/ kewujudan belog ini turut diketahui oleh kedua ibu bapa saya yang 'omey angat' tu, jadi ingin saya tegaskan di sini saya tak BOLEH lah nak post benda benda yang menjurus ke arah karut marutan, carut carutan, politik politik-tan, atau apa apa tan yang sejantina dengannya. Pulok?? Hal ini kerana, parent saya ni kurang gemar/setuju/gembira saya berbelog. Hmm... jeles leteww..

Kata mereka "buang masa je lah, dah nak SPM kan?!" dan..."hak aloh, tak de sape nak tahu pasal kamu pon, lagipun sape je yang nak baca?!" hmm........

Jawab saya " eee adalaa..ramai tahu tak?" en en en? Hek eleh kau..oke  oke tak ada pun sebenarnya, cuma saya je suka suka nak berjinak jinak dengan dunia bloger ni, yela asyik berjinak jinak dengan singa harimau je hari hari pon bosan gak..ermm..abaikan.

So, moral of the story is, no moral value can be find in/on this post. harharhar! oke oke tak berapa nak jadi lawaknya. dahcukup.  

ERR... to my BIGGEST stalker, En. Ahmad Tarmizi atau nama komersialnya yang ala ala lebih urban gitu, Mr. Tmz (haoh! tmz tu nama dia) peace no more ya..ehh tak tak peace no war ya papa. Cesenyum sikit..cesenyum..ehee hah?? oke oke tak nak pun boleh..LOL.tak tak bukan gelak lah..tapi.. Lots Of Love..hewhewhew
Oke thank you readers, haters??tak lah mana ada haters.. =)
okebai.

No comments:

Post a Comment