Ohh aku ada blog rupanya.

Someone: Tak perlu gedik gedik nak ada blog kalau tak pandai nak updet. Orang ada blog dia nak gak.
Me:Yeekeee ohh. *Aku TerasaTerasaTerasaTerasa macam haremmmmm!

K dah dah diam kau! Sejak habis SPM ni aku buzy gila kalah menteri besar selangor. Belajar kereta, Tuisyen, jadi cikgu tadika hewhewhew cikgu tadika hewhewhew cikgu tadika lagi sekali, kemudian kemas rumah,basuh baju,jemur kain, memasak bla bla bla ehh bole bla lah kau. cey.. kalau mama baca ni habisla.dah pandai aku menipu sekarang. tidak le semua statement yg tertera tu aku buat,cuma yg kau fikir logik je la.k? k enough.
K tetibe ade gambar.


Seterusnya, cuti habis SPM tak dela seindah bahagia yg aku fikir. tapi still di tahap okey dgn wujudnya dua orang makhluk paling aneh di dunia ni iaitu mira dan anis.kau tak kenal? kesah pulak aku?ngehngehngeh mmgla tak kenal nama pun makhluk aneh.*harap mira kau baca ni dgn perasaan yg amat sakit hati nak mampos.k serius kalau tak ada dua makhluk ni, dah lama Hospital Tanjung Rambutan tu rembat aku.

k dah la tu. bai.peluk cium mmuah kiri kanan.