Tiada intro.


K, sudah lama benar aku tidak menjengah blog yg hampir 5 bulan usianya ini. Samalah umurnya dgn bayi di taska aku nama dia Hariz. K tetibe..

Di usia yang tak sampai setahun jagung ini, sudah semestinya blog ini memerlukan penjagaan yang rapi dan kasih sayang yang secukupnya. Namun,  aku alpa dengan tanggungjawab selaku owner blog kerana terlalu sibuk dengan kerjaya baru yang sewajibnya lebih penting dari blog ni. Huh? Apahal ni apahal ni, geli geli.
K tahu tahu tak de sape kesah pun.k. touching 2 minit.

k kanak kanak semua adore aku. hewhewhew


Weh weh kau, tahu tak,aku bangga sangat dapat jaga budak budak ni. Terserlah tak muka bangga aku?Biarlah org nak kata kerja aku tak glamour ke, tak gempak ke, tak mengghairahkan ke, macam yek yek ke, eh puii la! Suke haku le. Eh sibuk je nak jahit kain org, kain sendiri pun terkoyak. Diorang sayang aku k, kalau tak takdela diorg panggil aku cikgu Diba,hewhew! Cikgu Diba lagi sekali, hewhew! Walaupun agak akward pronounce nye aku tetap rasa macam comel comel gitu.

K cukup cukup. Oh ya,seronok memandu di waktu malam,terasa seperti jalanraya aku yang punya. Assalamualaikum, kbai.