Gemuk kuasa dua punya hari jadi pada 27 April 1994.

Menemui si gemuk yang berada nun jauh di Universiti Tun Hussien Onn, Johor Bharu. Apa khabar saudari sekarang? Diharapkan saudari berada dalam keadaan sihat walafiatlah hendaknya. Hahahahaktuih.

Memandangkan potensi dan kebarangkalian untuk kita ngedet sangat tipis, maka gua sediakan seketul entry khas untuk gemuk ku sayang. Oh ya sebelum tu saya mengucapkan tahniah kepada saudari mewakili majlis raja raja, menteri besar selangor, nik aziz, najib razak, dan anwar ibrahim atas penyahtinjaan saudari ke Perak demi berkhidmat untuk negara.

Saya amat berharap perginya adinda ke PLKN ini dapatlah adinda menguruskan badan adinda yang gebu itu, dan muka adinda yang bersih mulus itu akan melalui proses penukaran warna. Saya tegaskan lagi sekali, SAYA BERHARAP. maseh..
Baiklah, sebelum gua punya usus perut terburai, gua rasa lebih baik gua mempercepatkan proses penaipan entry ini. Gua bukan apa, cuma gua rasa kecomelan, kecutean dan ketinggian gua seolah olah tercalar sekiranya gua mengambil masa yang lama hanya untuk membuat post ini. pfft...

Tasnim, 
gua ada sediakan beberapa list thing yang lu kene baca. Sweet tak gua? Nah lu baca la.

*maaf typo. sepatutnya 10 fakta untuk si gemuk Tasnim. Maseh..
Tasnim, 
sebelum lu muntah sampai kurus, gua rasa entry ni harus ditamatkan dengan kadar yang segera. Disebabkan kita memang jarang bajet cun bersama di depan kamera, maka dengan itu terbuktilah gua tak ada gambar lu untuk diletakkan sebagai bahan pameran di blog gua ini.




Nah terimalah kek google khas dari gua. Nak hadiah? Sorry belum nak pergi kedai dua ringgit lagi. HAHAHA *Gelak syaiton.

Bye, assalamualaikum.





No comments:

Post a Comment