Pembuli kecil.

Salam, gua ada adik. Bukan satu tapi empat. Tapi hari ini gua cuma nak tunjuk dua orang je sebab yang lagi dua tu masih tak cukup kacak untuk dipamerkan. Maseh.. 



Stop being gedik Amsyar.
Yang pendek itu nama Amsyar, super nakal punya budak. Yang baju belang itu Afif si abang, yakni adik ke 3 gua, super skema punya budak. Lumrah menjadi penduduk bumi, si skema pasti akan menjadi mangsa buli si nakal.

Tak tahulah menurun siapa perangai nakalnya itu, nak kata dari gua, memang tak la, sebab gua kecik kecik lagi memang dah baik,sopan santun,hormat orang tua, dengar cakap, blablabla... Tu yang sampai besar maintain tu.

K, dah puas bajet comel?
Tapi satu gua tertanya tanya pasal budak ni. Comel dia, mana datang comel dia?!  Hmm ye betul. Dari gua lah... K statement yang boleh buat orang pengsan, lepastu bangun balik, lepastu pengsan balik, then bangun balik then kene tampar dengan gua.