Cosway yang suwey.

Shopping barangan peribadi di Cosway adalah satu perbuatan yang sangat tak bermoral era ini! Ya gua dan awek upm telah membuat kerja tak bermoral petang tadi. Awek upm kata dia teringin nak pakai topeng. Gua tahu awek upm suka buat kerja kerja cambangang nih. Tapi gua memang tak sangka kos kerja kerja cambangang petang tadi mencecah RM48.70!!




Awek upm :")

tsk..tsk..tsk..Awek upm tertipu. Beliau ingat topeng bodo bodo ni cuma RM14.70 je, padahal..ha amekau..Na'aram betul. Sampai kat counter terus pitam. Sumpah gua cakap, staf staf cosway di Kajang Prima mungkin tak pernah jumpa customer yang cute seperti kami. Kemain lagi insiden paksa memaksa beli barang cosway taik apa tah berlaku dalam kedai busuk tu tadi. Mujur ciri ciri keustazahan gua masih kuat masa tu. Kalau tak dah lama caci maki abah segala carut marutan keluar dari mulut comel gua ni. Pergh menyirap pulak gua dibuatnya. Suwei ah Cosway ni. Tamou pergi lagi.



Punca kontroversi.



p/s: Awek upm lain kali kita beli topeng power rangers je okey? x)

No comments:

Post a Comment