Kembalikan kuasa gua.

Assalamualaikum, jawab jawab jawab!
Sebenarnya gua runsing sejak dua hari kebelakangan ini, nafsu di blog mula menurun secara mendadak. Auranya seakan akan pudar. Ceh. Kembalikan kuasa gua! Jari jemari gua sudah tidak bersemangat untuk bershuffle di atas keyboard ini. Mungkin kerana 20 lagi jari jemari itu sudah jauh... Jauh di Perak... Jauh di Serdang... Aaah... Abaikan! 

Oh ya, gua sedar akhir akhir ni stalker gua semakin mengganas melancarkan misinya. Sumpah gua tak kisah langsung. Stalk lah apa awak nak stalk. Nah mmuahh sikit! Tapi jangan lah semua harta ciptaan terpelihara gua lu nak ciplak. Ha tengok, tengok. Dah elok elok memula gua berawak awak dengan lu, langsung terkeluar lu terus. Ini membuktikan betapa dukacitanya gua dengan sikap lu yang tak bermoral tu. tsk..tsk.. 

Oke itu je ceramah untuk hari ini. 

Hai nama saya Lisa Surihani, nama glamour Mata Lebam. Masehh

tsk..tsk.. Saya rindu mereka. Okey. Gua dibawah pengaruh alkohol sebenarnya. Tak lah mana ada rindu, tak tak tak. Erghh cukup bermonolog. Bye :")