Tidakkah anda rasa ini sesuatu yang cool?

Sebagai wanita yang penuh dengan sifat kefemenim-an, gua sangat ghairah dalam membincangkan isu kasut. Kasut menjadi fokus utama dalam kehidupan seharian gua, kerana kasut penentu tinggi pendek gua pada sesuatu hari tersebut. Gua takkan keluar rumah tanpa high heels.  Statement apa ni diba? Apesal macam kerek nak mampus ni? hah hah?  Maksud dia macam ni la, tinggi gua bawah 150 cm so wajibulghunnah keluar rumah pakai kasut tinggi kalau tak senang senang je diriku diperkotak katikkan. Okebai.

Kasut tinggi versi nike. Dari tahun lepas lagi gua dah mengidam benda ni, kasut ni sangat sexy okey dan akan lebih sexy bila gua yg pakai, tapi...hmm tak de sorang pun yg faham perasaan gua. tsk..tsk..kbai.


Nak ni.

Ini sangat cool okey. Tolong paham.

zzzz rawrrr! Nak ni.

Ni pun gua suka.
Kasut raya gua tahun ni. Maseh.

No comments:

Post a Comment