Diari Ramadhan Gua: Part 6


Kemanisan ke 18!

Assalamualaikum! Birthday I haritu ingat lagi tak? Hehehehe


Rasa macam tak berguna hidup di muka bumi ini pun ada jugak. Ada ke patut cerita yang dah expired basi busuk bluekks haritu baru sekarang saya sibuk nak update. Ahh tak kira. Nak jugak.

Kemanisan melampau ke-18 :">

Walaupun tarikh terberanaknya saya pada tahun ini jatuh pada hari Selasa bersamaan hari saya kene menghadap paper HS, insiden tersebut tidak sedikit pun mengspoil ke excited an saya. Jadi seawal jam 11.59 minit tengah malam 13 August saya dah duduk bertentang mata dengan Encik Laptop. 

Ehee tak segan silu langsung. Oh ya dengan tak malunya juga saya yang selama ini dengan angkuhnya mengprivate wall Facebook dengan tidak semena mena membuka wall. Haih nampak sangat Diba...Nampak sangat....Ahh lantaklah. Jeles ke? Halamak baling dengan mercun karang. Ergh tetibe dah kenapa Adiba?

Rasa macam wahh famous I sehari ni. Kahkahkah :D Thanks dekat semua yang wish through facebook, phone, twitter.. err cis, gua tak ada twitter lah. Haha thank you. Syukur Alhamdullilah. Me terharu tak terkata. :") 

Sebenarnya saya ada beribu riban gambar yang hendak dikongsi. Malangnya tak tahulah dah kenapa dengan blog saya ni macam haram sungguh semuanya tidak boleh diupload. Cis! Nampaknya tak dapatlah saya berlagak dengan awak semua tahun ni. :(

Eh saya "berawak saya" lah. Ehh geli geli. Tak apalah, dah 18 tahun kan, eching eching matang sikit. Grr apalah nak jadi dengan saya ni, umur makin bertambah tapi tinggi langsung hampeh tanak bertambah seinci pun. Eh okeylah saya dah start geli dengan entry bajet sopan saya ni. Bye.

Arghh first time okey cake I tak berlilin! Semuanya gara gara terlupa membawa lighter. :"(

No comments:

Post a Comment