Diari Ramadhan Gua: Part 5

Iftar dengan orang kampung.

AMARAN! ENTRY INI PENUH DENGAN FOTOGEDIK. BAGI YANG TIDAK MAHU PAHALA PUASANYA BERKURANG SILA ANGKAT KAKI SEKARANG JUGA. JADI DALAM KIRAAN TIGA..DUA..SATU..SILA CLICK PANGKAH.



SUDAH?


TAKNAK??


OKEY JANGAN KATA GUA TAK WARNING.

Assalamualaikum w.b.t,

Eh saya dah balik!
HEHE HEHE
Sahaja saya tinggalkan Adel pada hari ini, kerana family tercinta.
Nampaknya cita cita gua untuk tak balik rumah minggu ni, terbatal lagi.
Sorry beribu ribu lemon ditujukan kepada Adel, roommate kesayangan gua tu. 
Adui kita dah janji nak pergi iftar Peers sama sama kan? 
Salahkan mama Leha, dia yang goda saya suruh balik. Haha

Memandangkan emosi tak berapa nak stabil akhir akhir ni,
gua mengambil keputusan untuk menenangkan diri di rumah buat seketika.
Bila mama kata "Jom semua! Kita bergegas ke kampung sekarang! Come on bebeh kita berbuka di sana!"
I was like :Ohmagosh !!
Jom!
*k mama tak cakap macam tu pun. gua eching eching ja.
Okey ni menyibuk nama nya.
Wow! Sekelip mata dah sampai. Dari Semenyih ke kampung 20 minit je weh. Gila tak heaven. Nak mimpi Dr. Rozmey pun tak sempat. hahaha *background tuu background tuu*
Me love you Wan. Peace no war! Wan saya sakit. Doakan dia cepat sembuh. Ameen.
"Kalau gua bajet rajin hari ni okey jugak," kata gua dalam hati.
"Hei budak kecik! Apesal lu putih gua hitam?!" jerit gua tanda protes.
Alolololo nak kene tuam?
OH MY KAMPUNG! :O
Haaaa ni lombong dekat kampung beta. Seberang sana tu Putrajaya.
Cita cita gua lepas snap foto ni, nak bina jambatan through this lombong.
Senang orang kampung nak lepak Alamanda. Jalan kaki je. Murni tak cita cita gua ni?
"Kucing! I cabut bulu u okey?", tanya gua seperti orang gila.


Gua eching eching berani sebenarnya.
Oh my kucing! :O
Hai! I ni malu malu kuseng.. Meowww.. Rawwrr! *tetibe beliau diserang sawan kucing.
Ahh sudah. Kbai.
Nama beliau Kuning. Bahasa inggerisnya Yellow. Bahasa Tamilnya? Ahh sudah jangan tanya  gua.
Ayam ayam sedang kebakaran. HAHA HAHA
Cousin 1*Ibnu Harris* Dah lama beta tak berbual dengan beliau. 
Masih berbual...
Tetibe datang cousin 2 *zukhrie*
Kemudian cousin 3*Izzudin* pulak menyusul.
Haa dah lama kami tak berkobelerasi. 
Nah! me no lense. Or in other words the real me. Eh kejap not so real, masa ni masih cerah, sebenarnya gua hitam lagi oi. mwahahaha kbaikbaikbai.
Lah..mata sape pulak terselit ni. cocok karang!

Masa ni gua tengah halau objek sebelah gua tu, tak tahu macam mana boleh jadi macam gambar mesra pulak. sampai sekarang gua musykil. =_="

Gua eching eching mesra. :)
Gua tak tahan nak eching eching. 
Yes! Dapat bajet rajin lagi.
Haha yeay! Alhamdullilah dah habis.
Nikmat berbuka dengan family ni memang luar biasa.
Thank you Ya rabb.
For letting me enjoy this nikmah
:")