5 perkara yang buat gua tension.

1) Siapa datang lambat masuk kelas, kena buat muka tak malu pergi kelas lain untuk minta kerusi lebih. Tapi gua bijak sikit. Gua guna taktik kotor dengan menyuruh member gua cop kan tempat. HAHA mmuah sikit kat dia.  =*

2) Bilik shower kat level gua ada 8, tapi yang camtaek nya, cuma 2 yang boleh guna. Yang lagi 6 tu kalau berani kau gunalah, kau guna. Lepastu pepandailah kau jadi acik cleaner sedut air yang bertakung tu. :D

3) Pagi jemur kain elok elok kat bahagian depan, petang nak angkat camtaek gila baju gua elok je diorang tolak ke hujung dunia. Cis! Hilang bau downy. =/

4) Announcement yang dibuat kat mahallah ni kalau boleh nak bagi satu Petaling Jaya ni dengar. Heee shuke shuke. ;D

5) Orang technician kalau boleh selang sejam nak naik atas. Arghhh gua pun tak tahulah apa yang dibetulkan sampai hari ni tak betul betul. >=/

p/s: Nasib baik roti planta Ali Bistro sedap. Sedikit sebanyak memang membantu menghilangkan tension ni. So sape yang rasa tension tension boleh la datang Alibi dan order roti roti beliau yang awesome. Kalau datang nak tengok Ali je pun boleh. Ohye kalau nak lebih afdhal elok ajak gua sekali.


Walaubagaimanapun, CFSIIUM memang terbaik. Alhamdullilah gua berpeluang belajar kat sini.

Kbye.