Jantung masih bertugas seperti biasa.

Assalamualaikum, saya hidup lagi! jantung masih berdenyut di paras normal cuma bila lagu gangnam on air je denyutan laju 568347 km sejam. hehehehe hambar hambar.

Okey macam mana nak cerita. em gua baru buat twitter. okey ke cenggitu? my god. nampak sangat dah boleh gang dengan warga emas dah ni. nak buat intro pun sampai berjuta kali gua tekan backspace. kritikal sangat dah ni. kene delete blog dah ni. kene sangat dah ni.

Hye. Saya tak cantik macam girlfriend,isteri,nenek,mak kandung,mak tiri,makcik, nenek sedara, adik sedara,
anak buah, anak kandung anak tiri perempuan awak. :"0

So, it has been a while i didn"t update my blog. asif jiddan. -_-" blog aku meroyan buat beberapa bulan sebab virus selesema khinzir mana entah dah merasuk fikiran dia. habis biul sawan semua. hah. amek kau gila gila aku caci hina blog sendiri. dan gara gara insden itu aku lebih gemar menghabiskan sisa sisa hidup di twitter. ayat macam bebajet good good je kan? eh kesah? sape yang belum follow aku cepat pergi search nama @AdibaTarmizi sekarang!! *jerit guna pembesar suara surau*

taknak? okey fine, tak nak pun tak pe sebenarnya sebab yaa tweet aku semua macam haram jeda. buat kurus jari kau je kene click follow lepastu unfollow balik. tsktsk. kbai.