The cikgusss

Menurut kamus dewan edisi ketiga yang color hijau tu, guru didefinisikan sebagai ... emm ahh kau search sendiri. Baiklah tanpa membebel pajang panjang kita terus je lah ke tujuan utama entry ini di publishkan.

Harini saya nak bertanya dengan awak awak awak semua. Siapa hafal nama guru dia since darjah satu sampai form five?  Opps maaf maaf, saya hampir terlupa yang pembaca saya masih ramai yang bersekolah. Heeee *takde niat pun nak ngejek..takde pun..* eh? 

Ini senarai nama guru saya.

2001: Puan Fauziah
2002: Puan Halimatun
2003: En. Mas'ud
2004: Puan Aisyah
2005: Puan Mardhiah
2006: Puan Mardhiah
2007: Mdm Seleyza
2008: Puan Kasmirah
2009: Puan Salmah
2010: Cik Mastura
2011: Puan Salina(Cikgu kegemaran)

Fuhh.. jenuh saya tekan tekan, pam pam otak saya alhamdullilah saya ingat semua cikgu saya. Haha nah ni gambar masa muda muda di SK Taman Jasmin masa tahun 2001.
Mana saya?!!!!
Heee tediaaaa!! Kaki tergantung -__-


Okey cukup cukup tenung muka gua. mwehehehe seterusnya! Gambar 2012 dengan my beloved teacher!!! Haa beliau ni guru paling famous dan hot kat Jasmin. Bangga betul bila dapat dia jadi guru kelas. HAHAHAHA

Sesiapa pun jangan berani nak cari pasal dengan beliau eh?! Mengadap gua dulu la! Cececeh
 
:")  Cikgu berlesung pipit paling dalam yang saya pernah jumpa. HAHA HAHA



Me terharu so much cikgu.

Hmm objek atas ni hadiah dari cikgu Salina! Eeeisshhh cikgu ni suka buat saya terharulah. Eisshh tengok harga tengok harga! Eeishh kau ada?! heee cikgu may Allah blessed you and thanks for everyhing.

No comments:

Post a Comment