Happy Birthday Amar and Asyraf.

Hye! Saya terlambat untuk satu lagi entry. Namun begitu, kejadian ini tidak sedikit pun mematahkan semangat jari jemari saya untuk terus bergangnam style di atas keyboard ini. Harharhar :D Entry ni khas untuk aunty kegemaran saya Nur Liyana Ramli atau panggilan yang sewajarnya maktam omey. *pst..pst..Duit raya kakak tahun depan kasi up lagi ye.* hewhew

Birthday party baby baby comel ni telah berlangsung di Kitchen Village Restaurant, Cyberjaya. Err kenapa masa hari jadi gua yang ke dua tahun dulu mama sambut kat taska je? Kfine mama. -__-

Siapa rasa ini awesome? Nah! Le Chouette Macaron

Yeayyy! Dah beshaaaa!
Hamaigaddd! Awesome!

Pakcik saya yang paling kewl!



Trust me, she's fifteen. -__-


Eh kenapa panas ni? Oohh Maktam yang super duper hot di sebelah saya rupenye.
That's all guys. Syukran. :)