perlabuhan anak lelaki dick.

assalamualaikum. cejawab waalaikumsalam. okey good *rerenjis air laut*. sebenarnya gua baru je balik dari melempiaskan nafsu cuti di port dickson. *muka berlagak* eh! haaalamak port dickson je pun diba! kecoh kuasa kuda pulak. k k k *menyorok dalam laut*

okey gua tak kisahlah engkorang nak baca ke taknak ke. gua tak kisah. yang penting gua update sebab senang gua nak tunjuk kat anak cucu gua nanti. boleh lah gua berlagak dengan diorang "hah nenek engko ni masa memuda dulu pernah pergi pd. tapi masa ni nenek masih single. aherherher atuk kau masa tu tengah buat apa entah nenek pun tak tahu. mugkin tengah main basikal, hmm tengah tengok running man kot, eh tak tak mungkin tengah belajar hmm jap jap mungkin tengah rindu nenek?" eh?!! arghh ke laut nak mampus. gua dah keliru kenapa sampai dua perenggan gua punya pendahuluan. 

okey gua stay kat sini...
...







.....






......



oppss.. maaf maaf ni tempat percutian idaman berahim dan mira. k k..salah pulak.

...



...





...





haa ni baru betei. kami stay sini. okey bukanlah tidur kat tepi jalan ni sebenarnya. masa ni belum check in lagi. dah jangan nak bebal sangat. baiklah nak dijadikan cerita seram, datang sini bawa camera dengan batery yang ngam ngam soi. charger tinggal. haah memang kene tinggal. haah. betul lah tu. betul sangat. arghh!! ni semua salah arief! *cubit lebihan daging kat badan dia*




cool huh? ahaa..cukuplah modal gua nak berlagak 7 keturunan nanti. komfem cecucu gua makan hati. aherherher. 

sekadar hiasan.

sekadar hiasan jugak.


mamperkenalkan! *drum roll* si gemuk gua! inilah arief bukan ariff bukan arif. no no no! 

okey gua memang manja dengan adik adik gua. herherher mohon bakal suami jangan jeles. nanti saya ketuk kepala sampai nyanyuk lepastu paksa awak sign surat wasiat penyerahan harta semua atas nama saya baru padan muka awak.

okey this is our room. share lah adik beradik. mana ada duit nak sewa bilik hotel bebanyak wei! dua bilik cukup. membazir amalan setan.

encik mizi mengamuk sebab bilik dia belum dapat lagi. hahaha mari gelakkan dia reramai.



okey dapat bilik ngadap pool and laut. awesome. tapi cas lain lah. *bakar hotel* ehh nampak tak kat kolam jakuzzi bulat tu ada 3 ketul objek. haa tu semua adik kandung gua. herherher kalau cakap dengan cucu haa 3 ketul tu atuk sedara engkorang lah. hikss.




okey ini budak kecil sangat nakal ya. lagaknya seperti orang dewasa yang sudah akil baligh. nak mandi pool dalam saja, menyampah pula saya.

ini namanya bajet hot ya kawan kawan.

ini namanya bajet comel ya kawan kawan.

 
kami sedang berusaha sedaya upaya mencampak amsyar ke pool kecil. biar dia sedar diri sikit. heh!

ni kalau cecucu pempuan aku tengok ni nanti komfem menangis toreh toreh tangan!

masa ni kiteorg tengah mengumpat arief, aherherher


anwar mengecheck mention dari girlfriend amsyar pula mengsearch youtube selawat nabi. amsyar besar nanti jangan jadi macam abang kau okey?



aherherher gua eching eching pwencess sebenarnya. ahh kalian mohon jangan dengki. gua tak tahu dah nak sambung apa. engkorang pepandai sendiri lah sambung okey. masa ni gua syak battery camera pun dah inalillahiwainnailahirojiun.... *kesat air mata* bye assalamualaikum!!!