testing testing


kenalkan ni boyfriend gua, emm kbai. lepasni makin kurang follower pemilik blog ni. maafkan saya.

assalamualaikum para hadirin yang tengah makan aiskrim ataupun sibuk menekan right clik untuk copy gambar diatas. emm

sebenarnya saya tak pandai nak memonopoli blog orang apetah lagi blog si gadis bajet ayu ni. *menurutgambarbuaiandiatas*

tapi memandangkan saya telah dipaksa membuka blog beliau dan akhirnya saya mencuba melakukan sesuatu yang baru di blog bukan milik saya.

“Seandainya engkau bertemu seorang kawan yang sanggup bersusah atas nama kesetiaan, mendahulukan atas nama kebajikan, menyimpan keaibanmu atas nama kejujuran, menegur kelemahanmu atas nama kebaikan, memendam rasa terkilan demi menjaga perasaan, ketahuilah bahawa dia bukanlah seorang kawan tetapi seorang saudara & sahabat sejati yang sukar di cari ganti…”

umphh terharu ? tu aku hamek kat google je pun. nak amek ni *bagisaputangan* emm macam warkah cinta la pulak...

AdibahAhmadTarmizi,
 



      sesungguhnya walaupun kau nun jauh di Pj dan aku sedang berusaha meng-hotstuff kan diri di UPM tp kalau persahabatan tu dibina atas dasar saling mencintai kerana Allah, insyaAllah sekali pun nanti aku dah bagi kad kawen, kau pulak sedang menambahkan keturunan, sahabat tu *aku* akan sentiasa mendoakan yg terbaik buat sahabatnya.



     sebenarnya aku tak tahu nak cakap ape. kotak tisu pun dah habis. emm



dalam setiap ape yg kita buat, tak semestinya kita akan dapat. tp kita sendiri jangan berhenti berusaha sampai dapat ape yg kita nk :') 

korang semua doakan kami kat sini semuanya selamat tau. nak masuk sem 3 dah ni. hihihi
assalamualaikum
XDXD, Publish ! 
*gaya istambul aku datang*