hikayat ramadhan gua: part 2

semalam class start pukul tujuh. ini bermakna pukul enam subuh aku memang dah kene berlari lari anak ke tandas untuk cop shower kegemaran sebelum disambar oleh makwe lain. rasa macam terimbau jugakla zaman masa kene paksa pergi sekolah dedulu. 

melihatkan Adel yang masih gigih meniduri si Biebur nya (nama sekor beruang kaler pepel), membuatkan aku sedikit iri hati. teringin juga rasanya ingin menyembur sedikit ridsect di saluran pernafasannya kasi dia menggelupur sesak nafas sikit. heh heh.  tapi mujurlah sifat sabar aku masih aktif jadi aku batalkan saje hasrat itu. konklusinya melangkah keluar dari bilik seawal jam 6.50 pagi memang lain macam sikit perasaannya. heh heh rasa power gila. macam nak tawaf satu cfs sambil pegang microphone dan jerit bagitau semorang yang "woi aku pergi kelas pukul tujuh woi!"

dah ah aku malas nak cerita pasal aku pergi kelas awal pagi, kang kau ingat aku riak pulak. padahal aku cuma nak jadi contoh je, tu pun salah ke?! k fine maafkan aku. okay motif sangat. sebenarnya aku nak tunjuk gambar bbq Peers kelmarin. hihi



encik ayam yang diapit oleh puan nasi goreng di kiri kanannya.


 nasi goreng cikebum cikebum


askar askar peers yang kuat makan

gambar ada dekat seratus keping adel snap. tapi sebab kan gua malas, upload tiga ketul sudahla. nak banyakkan post je wei. kahkahkah! so first sahur kau cenggane? aku punya cerita boleh tahan pilu jugakla. pukul 4.50 pagi dah semangat turun cafe dengan mata bengkak bagai tapi tetengok makanan semua dah licin. badak sumbu betul. nasib baik bulan puasa kalau tak dah lama aku rebus acik cafe tu. :"(  so aku pun naiklah bilik sambil penumbuk buku lima kemas ditangan. memang dah nekad sampai je bilik nak ngadu kat puan mama. yela mana la tau kot kot boleh kenyang lepas ngadu. tsktsktsk :"(



hmm... 21.51..52..53.. kau anggap je la waktu kitorang tak sama sebab puan mama tinggal di khazakhstan aku pulak kat malaya. ehh dem betul. phone aku jam dia tak betul la! 

kesimpulannya, cenggitulah jawapan yang boleh tahan makan dalam jugakla yang dibagi oleh puan mama. haa so buka apa arini? apa? tak dengar la! eh kesah pulak saya awak buka apa. bukan saya kenyang kalau awak bagitahu pun. heh heh babai


p/s: dengar cerita aussie sekarang winter, puasa pun pukul 5 lebih dah berbuka. eh tak mencabar betul. orang malaya kuat, sini puasa 14 jam ok! tsktsktsk  D"=