Nak hari hari Hari Jadi boleh tak?

Gambar hiasan. *jangan tiru aksi ini*

                                               
                                                              Assalamualaikum,

Alhamdullilah kerana masih diberi peluang untuk hidup di muka bumi ini. Terima kasih papa, terima kasih mama, terima kasih ya Allah. :) Di samping itu, jutaan terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada sidang rakan di facebook yang sudi meng wish birthday saya, sidang rakan di handphone yang menghantar mesej bertubi tubi, sidang sahabat yang call berkali kali, ehee ya Allah sumpah terharu. Kau orang semua memang comel tapi comel lagi aku, eh eh tak perlu mual dulu. Eh jap jap, tak lupa juga kepada individu yang siap hantar video lagi, hewhewhew. Ohmantiknyew kau. 
Kesimpulannya, saya sungguh gembira sampai tak tertaip. Kalau boleh nak hari-hari Hari Jadi. Dah dah cukup mengada ngada la Diba, awak dah TUJUH BELAS TAHUN! eheee "Ellleeeyyy..Benda ni pun nak bagitau satu kampung?" kata hati awak, tapi hati saya jawab balik, "Haoh mestila, kenapa kenapa? Hewhewhew jeless letteww. Jangan risau.  Berak awak tetap lawas kalau saya kerek tahap  atuk cipan sekali pun. *kalau bende ni tak wujud sila abaikan.* :")

Thank you Fadhli, Mira, Aizuddin, Hadi, Suhaida, Mar, Ijat, Tasnim, Zira, Shazzi, Hazim, Nad, Syud, Anis, Syed Ilyas, dan semua sayang sayang sekalian. Lots of love <3