Dah boleh menonton movie 18+.

Tak berapa nak baru baru ni, aku pergi ke education fair di KLCC bersama kembar tinggi aku. Bila dikelilingi dgn booth booth universiti ni, dalam jantung aku dup dap dup dap... bukan apa, for sure mesti takkan ada org peduli kat aku sbb mesti diorang igt aku ni cuma budak kecik yang belum habis sekolah sibuk nak ikut teman akak dia jalan jalan search university untuk further study. 

Dia ni bukan kawan! ppuii! Tapi sahabat... ;)
 sambung... 

 Weh weh! Camtaek kau tahu?! Sobs..sobs.. rasa macam nak bawak diri ni panjat KLCC lepastu terjun masuk kolam masa tu jugak! Tapi ah..persetankan apa org nak kata, kalau aku nak terus hidup dalam ketakutan, tak ada yakin diri, sampai bila bila pun org takkan nampak kewujudan aku. Pergh ayat...dah ada ciri ciri remaja 18 tahun ni.heuheu. So dgn muka tebal 10 inci bersama boot tinggi 5 inci ni aku dengan Mira atau Miwa nama rempitnya pun berjalan lah kesana kemari seperti anak kecil hilang tempat bergantung. Dari 1 booth ke 1 booth kami terjah. Tujuan utama kami cuma nak dapat goodie beg  je sebenarnya, then tanya tanya sikit pasal course yang sesuai untuk further study nanti tapi bantai pulak promoter tu pergi membebel promosi university dia. Kami pun macam “ermm.. eh.. yeeekeee, emm laaa ehh iyeeee?”  ha gitulah. Not so interested sebab yuran dia dah macam boleh beli 3 bijik Alphard kau tahu? So agak agak dah bosan tgk muka akak tu, kiteorg pun buat buat lah macam ada org call and kene blahh sbb urgent sgt. Haa macam tula. Cara ini boleh dipraktikkan oke.  

Tgh syok jln jln dalam 1 kdai baju, tetibe mira pengsan sebab nampak gambar aku. k tipu tahap max.
Lurus kepada titik, masa pergi jelajah dari  1 booth ke booth tu, aku dan mira isilah borang yang diorg bagi tau. Entah jadah apa function borang tu aku pun tak tahu dan tak mahu tahulah. Tengah syok tulis tulis tu, *maklumlah dah lama tak pegang pen* tetibe aku rasa macam terkedu bila dia tanya AGE: dan aku tulis... 18 tahun. Rasa macam, haa?! Aku ni dekat alam lain ke,dekat planet pluto ke? Apesal macam cepat gila masa berlari weh. Dah boleh kahwin rupenye aku ni, dah boleh tgk movie atas 18 tahun aku ni,dah boleh drive rupenye aku ni,dah boleh itu ini semua lah!konon...Punyalah sadis, hampir 2 saat jugaklah aku terkesima. Dulu masa aku kecil kecil, ingat umur 18 tu macam waa besarnya, waa tingginya, waa matangnya, waa bla bla bla..ehh semua waa la! Tapi rupenye ehh wak lu la..aku dgn mira umur cenggini pun perangai maintain 13 tahun. Harharhar lawak lawak lawak. Lawak bodo.  K aku tak tahu apa ending post ni, sbb tetibe memori aku corrupted. So kbai assalamualaikum.