Silent post.

Mereka baru berumur 3-4 tahun.

Pembelajaran tidak formal, pakai baju biasa ala ala student U gitu.

K aku mengaku kalian comel oh, tapi tak nak cakap depan depan.    


Saja je snap gambar, tak nak budak budak ni pressure, *padahaaaaal.....heuheuheu

"weh bebudak, korang semua senyum oke, klu tak jangan turun makan."

K nampak sangat senyum tak ikhlas! mencik korang.

"kalian semua sila buat muka happy oke, nanti boleh rehat awal"

apahal?

"Mari rapat rapat, cikgu sayang awak semueeee"

Dah pandai buat muka....k

Ahh my heart was like dup dap dup dap!

Focus reaksi budak bawah ni. Nama dia Arissa dan dia sedang jeles sbb tak dapat kiss aku. k over.

Hellow, meet my Mairah, anak angkat saya.

 Next...


Meet my Mira and Aidi.

Jangan tiru aksi Mira, oke bebudak?

Mira suami aku isteri, dan mereka anak kami

Weh pin tudung senget tu pesen baru okey. Hana Tajima yg ajar.

ERR..kbai.

K tetibe, iklan...

Gambar hiasan

Gambar hiasan

Sambungan...
"jangan tengok camera!" kata aku pada mereka.

Nothing to say, just korang superb comel.

Oke thank you. nah ambil ni. ambil ambil. <3 <3

      Oh my... saya rindu awak sekolah..
      Kbai. Assalamualaikum, kirim salam jiran sebelah.
















No comments:

Post a Comment