Bad guy?

Assalamualaikum, mwehehe rasa macam akward pulak tetibe bagi salam. Oh yeah, gua rasa level kehenseman gua macam meningkat jika gua post entry ni.

"Kenapa perempuan suka bad guy?" Jap, kenapa mesti "bad guy"? Knp tak taip "Lelaki Jahat" je terus? Eh,tak ke rasa cambangang je perkataan tu.

To be honest gua pun lebih prefer untuk berdamping dgn bad guy berbanding normal guy. Reason dia simple je, bad guy ni lebih amazing, interesting, unpredictable, dan sangat berbeza dgn lelaki lain. Entah kenapa sesetengah perempuan rasa lelaki yang suka melawak, mencarut, menjerit, kelihatan lebih cool dan sexy berbanding lelaki normal yang suka control macho padahal haram tak macho lansung.

Gua pernah berdamping dgn bad guy dan normal guy, dan kajian mendapati gua lebih teruja untuk berconversation dgn bad guy. Pada gua, diorang ni ada banyak idea untuk dibicarakan walaupun isu tu nampak bodoh bodoh je. Berbanding berbual dgn lelaki normal, isu yang korang bincangkan sangat terhad dan tak berkembang langsung atau dgn kata kasarnya kau ni membosankan kau tahu tak?!

Selain itu, bad guy selalu buat perempuan sakit hati. TAPI, bad guy juga pandai memujuk hati dengan cara mereka sendiri. ee macam geli nak termuntah. K bad guy biasanya jarang tunjuk yg diorang care pasal perempuan tapi once dia tunjuk keromantikan dia perempuan terus rasa macam "hmm hehe ouh emm k hehe, terharu ai.." tapi berbeza pulak dgn lelaki yang 24 jam nak tunjuk keromantikan dia yang nauzubillah gedik tahap apa tah aku pun tak tahu! One word for this type of guys,you guys are ANNOYING!

Satu lagi fakta untuk bad guy ni, diorang ni lebih setia berbanding lelaki biasa yang selalu berjanji sampai berbuih mulut tapi at last haremmm, pagi tadi break petang dah "Mamat is in a relationship with Bedah." Tak ke lakhanat namanya tu?

Berbanding bad guy, diorang suka kacau awek sana sini, cerita pasal awek itu awek ini, but deep inside their heart, diorang tetap setia pada yg satu. *samofdem ekceli*

Hmm ekceli gua ada banyak lagi point nak taip, tapi sawan malas gua dah meresap masuk melalui liang liang roma yg sedia ada. Jadi secara konklusinya, masing masing ada pendapat yg tersendiri. Lain mata lain citarasa.


Kalau ada perempuan yg tak setuju dgn pendapat gua, maka terbuktilah kau mesti dari kalangan wanita yang sangat nerd dan skema. Mwahahaha! kbai x)