Nota untuk pembenci.


 Assalamualaikum kauorang yang tak suka saya. Saya nak cakap ni, janganlah benci saya sangat. Kalau agak agak nak terkutuk saya atau bukan saya sekalipunlah, haa cepat cepat pergi ambil wuduk, dan pandang cermin. Cakap dekat cermin tu...

" Haihh kau nak benci benci kutuk kutuk ejek ejek orang, kau hengat kau bagus?? "

Haa lepastu cepat cepat buat solat taubat okey? Tak jadi kaya pun kalau benci saya. Tak jadi cantik pun muka awak tu kalau kutuk saya. Saya tak boleh nak puaskan hati semua orang. Saya tak mampu nak paksa semua orang untuk suka saya. Please, tak suka apa yang saya post jangan buka blog saya. Meluat dengan gambar gambar saya hempaslah Laptop/ PC/ iPad/ iPhone awak tu. Unfollow lah saya kalau itu dapat buat awak gembira. Sumpah saya tak kisah. Silakan.

Tapi tolonglah jangan perli perli saya. Kalau ada entry berunsur ilmiah yang cuba saya sampaikan bukanlah bermakna diri ini sudah sempurna atau ilmu penuh di dada. Barangkali kalian yang sedang membaca ni lebih baik daripada saya. Tapi saya menaip atas dasar perkongsian dan peringatan buat sesama kita dan diri ini yang seringkali alpa.

Okey pembenci? Dah dah kita berdamai okey. Assalamualaikum, semoga Allah memberkati kalian.