Entry berpicture picture.

Barang siapa yang datang beraya ke markas gua, maka mereka terdiri dari golongan makhluk yang comel. Assalamualaikum. Masih lagi entry bermodalkan Hari Raya. Baiklah, rumah gua ni jenis yang tak menolak tetamu. Tak kisahlah siapa pun kalian, handsome kah buruk kah, cantik kah, hodoh kah, kaya kah, miskin kah, gua tak peduli.


Diba, Sue, Hadi.
Amar dan konco konconya jauh datang dari Putrajaya ni hah.



Okey inilah Amar. Beliau ni pemain roller blade tercomel abad ini. Kalau tgk dia main peh peh tabik spring tanpa henti.

Helmie, Haziq, Hasif, dan entah lah saya tak ingat nama mereka setiap tahun wajib datang.




Konklusinya, gua tak kisah siapa pun nak datang raya kecuali makhluk purple bawah ni. Err so bieber. Kalau beliau nak datang, gua akan kunci pintu rumah serapat rapatnya, sediakan senapang dan menyorokkan segala makanan yang ada. Bukan apa, beliau ni jenis yang buas dan berbahaya sikit.