happy syawal

Assalamualaikum!
Ni entry untuk minggu lepas punya minggu lepas punya minggu lepas blablabla...
Eching eching photoshoot raya lah.
Tapi yang spoil kan semua gambar tu ha, si kenit Amsyar tu. Erghhh!
Tensi gua dibuatnya.
Boleh pulak dia moody pagi tu. 
Hancur semua gambar dengan muka bengis beliau.

Pujaan hati beta.
Awww ini pula anak gadis pujaan hati mereka.
Gambar kelihatan lebih awesome tanpa Amsyar. xD



Lepas tengok gambar gambar yg di snap gua rasa macam nak cekik Amsyar. =l
Papa, Mama, Akmal Adiba, Akmal Anwar, Akmal Arief, M. Akmal Afif, M. Akmal Amsyar.
Okey Amsyar sangat tidak memberi kerjasama okey. pfft~
Mama gua/kakak gua/bestfriendforever gua/kawan gaduh gua/kaunselor gua/ etc..etc..

:")

Seterusnya, lokasi pengambaran bertukar!
Nak berfoto gedik dengan cousinssss gua yang comel tapi masih tak boleh lawan kecomelan gua la. ahaks!
Kami pilih Putrajaya kerana perjalanan hanya mengambil masa kurang lebih 5 minit. Ceh.

 


 





Tolonglah faham. Beliau pakai heels lagi tinggi dari saya.

Kakak sepupu yang gojezz



Gemuk yang sedang melompat ni adik gua.

 Yang hodoh ni pun adik gua. Kbai.
 K dah cukup tayang muka. Gua nak update entry lain pulak, sebab gua bajet ada orang nak baca blog gua. 
Selamat Hari Raya! Sorry Zahir Batin!