cinta hati pengarang jantung dan buah pinggang.


*gua guna aku.

"sahaja aku update blog pada hari ini tunai kerana... kerana.. eh sekati aku lah"

aku dah tak tau nak update apa kat blog hambar ni sebenarnya. engkorang tahu tak dekat draft berderet entry separuh siap aku yang tak ber publish. apa motif aku buat cenggitu pun aku tak pasti. haram betei. tengah bebelek draft lelama, aku terjumpa lah satu entry hampir 70% siap yang aku rasa hah boleh lah kalau aku publish sekarang. kehkehkeh boleh tahan dah berkurun jugak la, ppuih!! 


HAAA! OPOCOT MAK KAU!

jap jap.. ni nak bagi amaran sikit. kebanyakan entry aku seme pasal family je.. tsktsktsk. :"o  aku kan dah join #teamforeveralone kahkahkah. memang bosan gila la life aku ni. balik balik muka adik beradik yang sama je dipromote. yelah kalau aku ada adik beradik angkat ke tiri ke dah lama aku buat entry pasal dorang! jadi kalau tak suka tu dah bolehla sesiap angkat jari tu pergi bukak facebook pergi accept seme game request kat sana. syuh syuh. pergi main farmville sana! herghh!! tengok gua dah emo. tengok! jap yang intro aku kemain berjela jela ni dah kenapa sebenarnya? 






haaa... tertanya tanya tak ni kat mana? tak? okay. aku tanak bagi tau. engkorang pepandailah teka sendiri. aku tanak bagitau ni kat putrajaya yang dedekat dengan masjid putra dan bebetul depan pejabat perdana menteri tu. aku tanak bagitahu. k motif gegambar ni? macam biasa lah semua untuk tatapan bakal anak cucu aku nanti. barulah diorang tahu masa memuda dulu nenek diorang ni kemain lagi lepak kat depan pejabat pm kau. haa geteww..

untuk family aku yang ala kadar ni kami mampu lepak area sesini je.. takdenya lepak starbucks order kopi bercawan cawan, takdenya dressing "lelawa" lepak depan pavi ke. takdenya. kahkahkah kami lagi suka pergi lepak tetempat yang boleh buat aktiviti di luar batasan seorang keturunan mizi.eh engko faham tak?  contohnya...

memakan~

meminum~
lelepak~ eceh macam bebudak nakal getew!

peposing gedik~ macam anak agas ni contohnya.



dan yang paling lejen..........ialah.....







BERMAIN PISTOL BUIH!!!!!!KAHKAHKAHKAH KEGEMARAN SEMUEEEEE!
 hihihihi seronok betei main pistol air ni engkorang faham tak?!! tapi sampai hati encik papa beli satu je. tak tahulah kedekut ke hape. *jejeling*

sebelum dapat.
selepas dapat.

aherherher

Eching eching pwencess dikelilingi bendahara! ke hamba?  krrr!
aherherher
aherherher



haaa k dah. cukup cukup. jangan tengok lelama takut cinta. hiks!!