projek rahsia.

*maaf saya guna gua

bersempena dengan gua yang tengah cuti sem dan merempat takde keje nak buat kat rumah ni, puan mama pun mulalah  mengeluarkan idealogi idealogi beliau yang kemain havoc tak hengat tu. banyak sangat tengok phineas and ferb ke cemana ni ma? hergh cerita dia bebaru ni puan mama ada terusha blog hanis zalikha si  barbie doll berjalan tu. bermula dari saat tu puan mama pun mulalah berazam untuk merealisasikan impian beliau nak berbilik pink dan mangsanya adalah....... gua. uwaaaaaa :"O

kalau ikut nafsu buas gua, memang gua mintak mama cat dinding ni kekaler hitam merah ke, hitam kelabu ke haa tak pun hitam putih ke eching eching iluminati sikit. kahkah tapi belum sempat gua menyampaikan hasrat murni gua tu, puan mama dah sesiap ketuk pintu bilik dan "SURPRISEEE SURPRISEE!!!!" jerit beliau sambil menunjuk nunjukkan tong cat kaler pink siap dengan berus cat bagai. kemain seronok beliau dah macam baru lepas melahirkan seorang bayi perempuan pun ada. 

so gua dengan lemah longlainya pun hanya mampu sesengeh dan "yeayy wooo wuhuuu kaler pink wuhuuu! seghonoknyaaa!" grrrrr! *telan sekor dua hedghog*

taraaaaa!!! *jejoget*
bilik gua ni boleh tahan sempit lah sebenarnya. so susunan bebarang memang kene pepandai kau lah adjust sendiri tapi puan mama dengan yakinnya "tak apa, tak apa, muat punya muat, susun cenggini mesti muat punya" Zzz.. haha  lepas dah habis cat cat bagai tu, petang tu pergilah berfoya foya di Ikea. nak beli lampu bebunga macam hanis zalikha katanya. yang tak menahannya tu, kemain siap net putih bagai tu omg gua dah feeling feeling princess okay. mohon prince gua datang meminang sekarang juga!!! *jejerit pakai mic*



bukan ini bukan lah prince yang saya cecari. ini bangla sesat ya kengkawan. 

gambar sesikit sudahla, nanti ada orang marah, aherherher! kesimpulannya semoga misi gua untuk menjadi lebih feminim pada dueributigeblas ni akan tercapai dengan adanya bilik pink tak hengat ni. kahkahkah good night. *flip kelambu*