mari balik hutan.

memori itu sukar untuk didaptasi melalui penulisan. biar gambar sahaja yang menceritakan.

sebelum tu gua nak minta maaf sebab gegambar sister gua tak letak banyak atas sebab sebab yang tak boleh diceritakan. kira macam rahsia orang atasan la. engkorang tak boleh tahu. gegambar lain pergi bukak page peers nanti. okay lokasi kejadian di  ulu yam rock resort, malaysia. tarikh kejadian 250113-270113. memangsa kejadian ialah 70 orang kekanak peers, cfs iium petaling jaya. cuaca sepanjang hari kejadian, memula seseram sejuk sebab hujan, lepas tu panas macam kene panggang, lepastu seseram sejuk lepastu blablabla...perasaan sepanjang kejadian, emmm seronok la jugak. okay tak seronok tapi  SERONOK KUASA 24832754164!! *terjun sungai*  aabang kekakak committees semua emmm daebak! 

ini kalau tak silap gua omputih panggil river.


tragis betul masa operasi pepasang khemah masa hujan. habis basah baju, beg, ketiak habis semua  basah la. tapi still daebak. 

ini rerumah smurf. aherherher!! diamah.
taraaaa!!! zia and adel!!okay khemah besar, nak main basikal dalam ni pun boleh.


kak aliya, kak tasneem, kak sarah, kak mas, kak lili, kak fitrah, kak hanis, kak ikin, kak ainil, kak atiyyah semua cecantik, bebaik, dedaebak!
Zia, Adel and yaaaa!! Ariff Haikal tersesat di situ.....

makanlah sampai lebam. jap gua syak pyan ni sangat fotogenik, gegambar dia semua nak comel je pahal doe?


sebenarnya gua eching eching je memanja, padaahal gua nak pijak kasut dia. kahkahkah!!
ni pulak abang..... ppuih!! hahaha ni pyan, rain, hamizan

adi omar, bushro, fawwaz, syahir, amin. yang depan entahlah anak sape entah. cis.
*iklan kekanak retard cap zia dan adel*
and yeahh!! my team!!!!!! *tarik nafas* the incredible hulk................aloh!! *terajang fawwaz* ppuih habis awesome lah nama tu? haa???

errr senaman kot. kot.

gambar hiasan
!!
shine bright like a diamond~~~


anas, hamizan, naqib, fawwaz.

alaaaaahai~ birthday boy kita!!! yeayy dah 20 tahun dah tua tua tua *jerit 83248 kali*

aaait... eeeytt.... oiitt... kahkahkah!!!! *eching eching paparazi*

syahir, adi omar, amin, naqib.



sebiru hari ini~~ *nyenyanyi*
Okay apa kata fokus dekat yang belakaaaaaaaang sekali? aherherher yang dibelakang tu terlepas masuk bas. sepatutnya harus ditinggalkan di hutan ulu yam tu. sepatutnyalah.

*mohon selepas entry ni di publish takde sebarang kontroversi berkaitan dengan gambar atau yang segambar dengannya. emm faham tak? ini entry sendirian berhad, bukan perkongsian mahupun atas suruhan sesiapa. ini atas dasar nak memperbanyakkan post kat blog sendiri senang anak cucu gua tengok nanti. "ohhh nenek aku daebak gila!!! camping kat ulu yam sehhhh!!!" contoh ya contoh. 













tahu tak hari kedua gua kene seret pergi klinik uia gombak pasal allergic naik macam cari gaduh!! ahh jatuh macho gua! kene injection pulak tu, pondan betul. pondan tahu pondan? dah la bosan lah engkorang ni. bye.